Головні Новини

Свіжі новини України та всього Світу

ГДЗ

Роль медийної реклами в EdTech: втрата бюджету чи завоювання ринку? – Аналіз маркетингу на vc.ru

Медійна реклама в EdTech: слів бюджета або захоплення ринку

21 день – це багато? Кажуть, для закріплення звички – достатньо. А для результатів від медійної кампанії? І це при умовах: специфічний ринок, сезонність бізнесу, вузька ЦА. На початку осені ми розбиралися з “олімпійською” задачею від Умскул. Розповідаємо, що вийшло і ділимося шпаргалкою для клієнтів з обмеженим бюджетом.

Коротко про головне
– Сфера бізнесу – EdTech
– Період – з 6 по 30 вересня 2023 року
– Мета – запустити медійну РК в пік сезону, охопити максимум аудиторії і перетворити її на лояльну та покупуючу. При цьому налаштувати таргетинги і знайти підхід до обох ЦА – батьків і школярів.

Рішення
– Вибрали максимально цільові таргетинги
– Персоналізували всю комунікацію
– Щоденно стежили за показниками РК, відсікали площадки, розподіляли бюджет.

Результати
– Отримали грандіозний ROAS в 188%
– Знизили СРС в контекстній рекламі майже в 3 рази порівняно з конкурентами
– Перевиконали план по post-view конверсіям на 243%.
– Охопили більше 15,3 млн користувачів
– Вивели Умскул на 1 місце серед конкурентів за двома метриками: впізнаваність бренду та вподобання аудиторією
– Збільшили органічні запити на сайт клієнта на 30% від року до року

А тепер деталі і лайфхаки!
– Клієнт і його специфіка
– Умскул – одна з найбільших онлайн-шкіл в Росії, а підготовка до ЕГЭ/ОГЭ – одне з її важливих напрямків.
– Складності, з якими стикаються учасники ринку EdTech – сезонність і обмежена аудиторія. Тому важливо працювати зі змішаною аудиторією (батьки і діти).
– Що було складним
– Вибрали максимально цільові таргетинги
– Щоденно оцінювали медійні і перформанс-показники в РК, фільтрували площадки, креативи і таргетинги і розподіляли бюджет.
– Персоналізували всю комунікацію – від текстів до рекламних роликів.

Що в результаті
– Досягли приросту впізнаваності бренду на 26,1% і вподобання в порівнянні з конкурентами на 23,5% серед тих, хто бачив РК.
– Отримали зростання органічних переходів на сайт Умскула до 30% від року до року. Брендові запити “Умскул” в Росії зросли на 7% від року до року.
– Охопили більше 15,3 млн користувачів
– Знизили СРС в контекстній рекламі майже в 3 рази порівняно з конкурентами
– Перевиконали план по post-view конверсіям на 243%.
– Отримали ROAS рекламної кампанії – 188% з урахуванням, що це в першу чергу охопна РК.

Обіцяні інсайти і лайфхаки
– Не бійтеся масштабних охопних кампаній навіть на вузьких сегментах ринку – просто все грамотно плануйте.
– Прогрівайте аудиторію накануні сезону – найефективніші РК завжди перед всплеском сезонності.
– Простежуйте глибоку аналітику своїх РК і тестуйте якомога більше комбінацій креативів, площадок і таргетингів – вже на початку кампанії буде зрозуміло, що працює краще.

Заключні слова
“Не бійтесь експериментувати і робити аудиторію щасливою” – Данияр Мусаев, Group Head of Performance.

Джерело: https://vc.ru/marketing/936939-mediynaya-reklama-v-edtech-sliv-byudzheta-ili-zahvat-rynka

ЗАЛИШИТЬ ВІДПОВІДЬ

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Артем Школьний – це видатна постать у світі журналістики та публіцистики і головний редактор сайту Головні Новини, яка відзначається своїм талантом та професіоналізмом у створенні інформаційного контенту. Вже з молодих років виявив великий інтерес до подій, що відбуваються у світі.