Головні Новини

Свіжі новини України та всього Світу

ГДЗ

ГДЗ: педагог-психолог Вера Липеева рассказала о плюсах и минусах готовых домашних заданий

Педагог-психолог онлайн-школы “Синергия” Вера Липеева в беседе с ИА RuNews24.ru поделилась своим мнением о том, что использование книжек и ресурсов с готовыми ответами на домашние задания может оказать как положительное, так и отрицательное влияние на успеваемость школьника и его способность усваивать материал.

По мнению психолога Липеевой, есть три положительных аспекта использования ГДЗ:

  • Экономия времени. Ученик может быстрее выполнить домашнее задание, если использует готовые ответы из ГДЗ.
  • Проверка своих знаний. Школьник может использовать ГДЗ, чтобы проверить, правильно ли он выполнил задание и понял ли материал.
  • Понимание ошибок. Ученик может изучить готовые ответы из ГДЗ, чтобы понять свои ошибки и избежать их в будущем.

Однако, есть и три негативных последствия использования ГДЗ:

  • Слабое усвоение материала. Если ученик просто списывает ответы из ГДЗ, не понимая сути задания, это может помешать ему усвоить материал.
  • Отсутствие развития учебных навыков. Если ребенок постоянно использует ГДЗ, ему будет сложно научиться самостоятельно решать задачи и развивать критическое мышление.
  • Риск получить низкие оценки. Если ученик полагается только на ГДЗ, он может не усвоить материал достаточно глубоко и получить низкие оценки за контрольные работы.

Многие критикуют сборники ГДЗ, считая, что их появление только вредит школьникам. Из-за них ребята перестают учиться самостоятельно и полагаются только на “решебник”. На это возражение психолог Липеева напомнила, что, когда открытого доступа к ГДЗ не было, школьники могли использовать и другие способы, чтобы списать домашнее задание.

Например:

  • Списывание у одноклассников или друзей. Школьники могли обмениваться работами, чтобы скопировать ответы.
  • Списывание из учебников или справочных материалов. Некоторые ученики записывали ответы из учебников или дополнительных источников.
  • Получение помощи от старших. Дети могли обращаться за помощью к более опытным старшеклассникам или студентам, чтобы получить ответы.

«Таким образом, хотя использование ГДЗ может быть полезным инструментом для проверки знаний и экономии времени, важно помнить о необходимости самостоятельного изучения материала и развития учебных навыков, а также о соблюдении этических принципов в учебном процессе», — заключила спикер.

Автор: Елена Блинова

Вплив використання ГДЗ на успішність учня та його здатність засвоювати матеріал

Використання готових відповідей на домашні завдання (ГДЗ) може мати як позитивний, так і негативний вплив на навчальну успішність учня та його здатність засвоювати матеріал. Педагог-психолог онлайн-школи “Синергія” Віра Липєєва розділила своє бачення цього питання на три основних позитивних аспекти використання ГДЗ:

  1. Економія часу. Учень може швидше виконати домашнє завдання, якщо використовує готові відповіді з ГДЗ.
  2. Перевірка своїх знань. Школяр може використати ГДЗ, щоб перевірити, правильно він виконав завдання і чи зрозумів матеріал.
  3. Розуміння помилок. Учень може вивчити готові відповіді з ГДЗ, щоб розуміти свої помилки та уникати їх у майбутньому.

Однак, є і три негативні наслідки використання ГДЗ:

  1. Слабке засвоєння матеріалу. Якщо учень просто списує відповіді з ГДЗ, не розуміючи суті завдання, це може перешкодити йому засвоїти матеріал.
  2. Відсутність розвитку навичок. Якщо дитина постійно користується ГДЗ, їй буде складно навчитися самостійно вирішувати задачі та розвивати критичне мислення.
  3. Ризик отримати низькі оцінки. Якщо учень покладається лише на ГДЗ, він може недостатньо глибоко засвоїти матеріал і отримувати низькі оцінки за контрольні роботи.

Багато людей критикують збірники ГДЗ, вважаючи, що їх поява шкодить школярам. Через них діти перестають навчатися самостійно та полагаються лише на “розв’язник”. На це заперечення психолог Липєєва нагадала, що коли відкритого доступу до ГДЗ не було, школяри могли користуватися іншими способами, щоб списати домашнє завдання.

Наприклад:

  • Списування у однокласників чи друзів. Школяри могли обмінюватися роботами, щоб скопіювати відповіді.
  • Списування з підручників чи довідкових матеріалів. Деякі учні записували відповіді з підручників або додаткових джерел.
  • Отримання допомоги від старших. Діти могли звертатися по допомогу до більш досвідчених старшокласників або студентів, щоб отримати відповіді.

“Таким чином, хоча використання ГДЗ може бути корисним інструментом для перевірки знань та економії часу, важливо пам’ятати про необхідність самостійного вивчення матеріалу та розвитку навичок, а також дотримання етичних принципів у навчальному процесі”, – підсумувала спікерка.

Автор: Єлена Блинова

Джерело: runews24.ru

ЗАЛИШИТЬ ВІДПОВІДЬ

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Артем Школьний – це видатна постать у світі журналістики та публіцистики і головний редактор сайту Головні Новини, яка відзначається своїм талантом та професіоналізмом у створенні інформаційного контенту. Вже з молодих років виявив великий інтерес до подій, що відбуваються у світі.